Mesafeli Satış Sözleşmesi

Sözleşme Öncesi Bilgi Formu

1. Satıcı

 

Başlık :

:

CAN ÜSTÜNBAŞ

Adres

:

Hacımimi Mah. Lülecihendek Cad. Dibek Sk. No:3 Kat:3 Beyoğlu - ISTANBUL TURKEY

Web Site

:

www.theheartdoctrine.com

E-Mail

:

info@theheartdoctrine.com

Telefon

:

+90 533 229 81 59

2. Ürün Bilgileri

Cinsi, miktarı, marka/model/rengi, satış fiyatı ve teslimat bilgileri aşağıdaki gibidir,

Ürün Açıklaması

:

.............

Adet

:

.............

KDV dahil fiyat

:

.............

"ürün adı"

:

.............

Ara Toplam

:

.............

Kargo maliyeti

:

.............

Ödeme Methodu

:

.............

Gecikme Faizi

:

.............

0 Ay

:

.............

Toplam (KDV Dahil)

:

.............

Gönderim Adresi

:

.............

Alıcı

:

.............

İkincil Alıcı

:

.............

Fatura Adresi

:

.............



Siparişiniz, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince sipariş tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde tüketici adına kargoya verilerek adresine teslim edilir veya promosyon kodunuz elektronik ortamda gönderilir. Kargo firmasının kargo kodu sisteme girilerek onaylanır.

3. Genel Koşullar

Satıcı, ürün iadesinden firmanın sorumlu olduğuna dair bir beyanda bulunmadığı sürece tüketici, cayma bildirimi tarihinden itibaren 10 gün içerisinde ürünü 1. maddede belirtilen ürün iade adresine göndermekle yükümlüdür.

Ürünün teknik özelliklerine, kullanım talimatlarına uygun olarak cayma süresi içinde kullanılmaması halinde, üründe tespit edilen deformasyon ve/veya arızanın sorumluluğu tüketiciye aittir.

Tüketiciler, herhangi bir sorun yaşanması durumunda Müşteri Hizmetlerini arayarak ödeme, teslimat ve cayma hakkı dahil her türlü bilgiyi alabileceklerdir.

4. Cayma Hakkı

4.1Ürün alımına ilişkin Mesafeli Satış Sözleşmesi'nde tüketici, teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin hiçbir gerekçe göstermeksizin ürünü reddetme hakkına sahiptir. Hizmet alımına ilişkin Mesafeli Satış Sözleşmesinde cayma süresi Sözleşmenin yürürlük tarihinden itibaren başlar. Cayma hakkı süresi dolmadan hizmetin ifasının başladığının tespiti halinde tüketici, hizmetin ifa tarihi itibarıyla cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılmasından kaynaklanan nakliye masrafları, ürünün Satıcı'nın anlaşmalı Kargo Şirketi ile iade edilmesi halinde Satıcı tarafından karşılanacaktır.

Tüketicinin sipariş iptal talebini 14 gün içerisinde 1. maddede belirtilen telefon veya e-posta yoluyla Satıcıya iletmesi ve söz konusu ürünün Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümleri kapsamında kullanılmamış olması gerekmektedir. Satıcının cayma hakkı kapsamındaki iade politikası Mesafeli Satış Sözleşmesinde belirtilmiştir. Ürünün Satıcının anlaşmalı kargo şirketi dışında gönderilmesi durumunda kargo ücreti tüketiciye aittir.

4.2 Tüketici aşağıdaki ürünlerde cayma hakkını kullanamaz;

ürün veya hizmetler;

Fiyatlar, tüccarın veya sağlayıcının kontrolü dışında finansal piyasadaki dalgalanmalara göre değişebilir.

Kişisel istek ve ihtiyaçlar üzerine oluşturulmuştur.

Bozulabilir

Paket, kaşe, bant gibi koruma araçlarının çıkarılmış olması durumunda sağlık ve hijyen açısından iade edilmesi uygun değildir.

Tesliminden sonra başka ürünlerle birleşir ve doğası gereği ayrıştırılamaz.

Kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri gibi somut platformda sunulan ve paket, pul, bant gibi koruma araçlarına konu olan ürünler kaldırıldı.

Abonelik sözleşmeleri dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

Rekreasyon faaliyetleri, konaklama, iyi ulaşım, araç kiralama, yiyecek-içecek temini gibi yararlanılacak belirli bir tarihin olması.

Gayri maddi malların tüketiciye veya elektronik ortamda yerine getirilen hizmetlerin anında teslimi.

Cayma süresi dolmadan tüketicinin onayı ile icra işlemine başlamış olunması.

5. Geçerlilik

The pre-contractual information form shall be effective upon it is electronically confirmed by the consumer.

6. Geçerli Yargı Yetkisi

Tüketici, sözleşme konusu ürüne ilişkin şikâyet ve itirazları ile ilgili olarak, ikametgahı veya satın alma işleminin gerçekleştirildiği yerdeki İlçe ve İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine veya ikamet ettiği yerdeki Tüketici Mahkemesine başvurabilir. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her Aralık ayında belirlenen parasal sınırlamalar.

Consumer

Ad - Soyad :

:

.............

E-Mail :

:

.............

Tarih :

:

.............



Mesafeli Satış Sözleşmeleri

MADDE 1 - TARAFLAR

1.1 SATICI:

Başlık :

:

CAN ÜSTÜNBAŞ
(Bundan sonra "SATICI" olarak anılacaktır)

Adres

:

Hacımimi Mah. Lülecihendek Cad. Dibek Sk. No:3 Kat:3 Beyoğlu - ISTANBUL TURKEY

Web Site

:

www.theheartdoctrine.com

E-Mail

:

info@theheartdoctrine.com

Telefon

:

+90 (533) 229 81 59



1.2 ALICI:

Adı ve Soyadı :

:

---

Adres :

:

---

Telefon :

:

---

E-Mail Adres :

:

---



MADDE 2 - KONU

İşbu Sözleşmenin kapsam ve konusu, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 27.11.2014 tarihli resmi gazetede yayımlanan Mesafeli Sözleşmeye ilişkin yönetmelik uyarınca, Ürün'ün satış ve teslim şartlarına ilişkin olarak Tarafların hak ve sorumluluklarını açıklamaktır. Alıcı tarafından Satıcıya ait www.theheartdoctrine.com internet sitesinden elektronik ortamda sipariş edilmiş olup nitelikleri ve satış fiyatı aşağıda belirtilmektedir.

MADDE 3 - ÜRÜN BİLGİLERİ

Cinsi, miktarı, marka/model/rengi, satış fiyatı ve teslimat bilgileri aşağıdaki gibidir,

Ara Toplam:

:

---

Kargo Bedeli:

:

---

İndirim:

:

---

GENEL TOPLAM:

:

---

Kargo Adresi:

:

---



MADDE 4 - GENEL ŞARTLAR

Bu platformlarda belirtilen ilgili bilgileri kullanarak web sitesi veya mobil uygulaması aracılığıyla sipariş vererek veya işlem yaparak, bu koşullara bağlı kalacağınızı kabul etmiş olursunuz.

4.1 Tüketici, ön bilgilendirme formunda Satıcının Adı/Unvanı ile birlikte ürünün özellikleri, satış fiyatı (KDV dahil), ödeme şekli, teslimat süresi ve koşulları hakkında gerekli tüm bilgilerin kendisine verildiğini ve Bu işlemi elektronik olarak onaylamak için uygun iletişim bilgileri ve adresi.

4.2. Ürün, Satıcı ile Alıcı adresi arasındaki mesafeye göre değişiklik gösterebilecek şekilde sitede ilan edilen süre içerisinde Alıcıya veya belirtilen adreste ikamet eden Alıcının yönlendirdiği üçüncü kişiye teslim edilecektir. Süre hiçbir durumda 30 günü geçemez. 3. maddede belirtilen kargo gideri Tüketici tarafından karşılanacak ve bu gider “Teslimat Bedeli” adı altında faturaya yansıtılacaktır.

4.2. Ürün, Satıcı ile Alıcı adresi arasındaki mesafeye göre değişiklik gösterebilecek şekilde sitede ilan edilen süre içerisinde Alıcıya veya belirtilen adreste ikamet eden Alıcının yönlendirdiği üçüncü kişiye teslim edilecektir. Süre hiçbir durumda 30 günü geçemez. 3. maddede belirtilen kargo gideri Tüketici tarafından karşılanacak ve bu gider “Teslimat Bedeli” adı altında faturaya yansıtılacaktır.

4.3. Ürünün Alıcı dışında herhangi bir üçüncü kişi tarafından teslim edileceğinin tespiti halinde, üçüncü kişilerin talep ettiği teslimatın reddedilmesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.

4.4. Kargo firmasının teslimat aşamasında karşılaştığı sorunlardan dolayı teslimatta yaşanabilecek aksaklıklardan Alıcı sorumlu tutulamaz.

4.5. Alıcı, yasal olarak gerekli ise ürünün garanti belgesi ve kullanım kitapçığı ile birlikte, kullanılmamış ve hasarsız olarak teslim edilmesinden sorumludur.

4.6. Tüketicinin onarım talebinde bulunması halinde Ürün, Tüketici Kanunu ve ilgili mevzuatta belirtilen süreler içerisinde Tüketiciye teslim edilecektir.

4.7. Satıcı, bu iddiaya geçerli sebep sayılabilecek bir sebebin varlığı halinde, Alıcı'ya sipariş ettiği ürünle aynı kalite ve fiyatta başka bir ürün tedarik edebilir.

4.8. Söz konusu hizmet veya ürüne ilişkin ifanın imkansızlaşması halinde Alıcı, ifa süresi dolmadan durumu Tüketiciye bildirir. yükümlülüğü sona erer. Ayrıca bu durumlarda Satıcı, ürünün stokta mevcut olması halinde Alıcıya aynı kalite ve fiyatta başka bir ürün tedarik edebilir.

4.9. Tüketici, yükümlülüğünü yerine getirme süresi dolmadan stokların tükenmesi nedeniyle ürünün ifa imkansızlığını bildiren Satıcı'nın, ayrıca ürünün bedelini iade etme hakkına sahiptir. Bu durumda Satıcı tarafından stok yok bildirimi yapılmış olmasına rağmen Alıcı, para iadesi yerine aynı kalite ve fiyatta ürün temini talebinde bulunamaz.

4.10. İşbu Sözleşme'nin imzalı bir nüshasının Alıcı'ya gönderilmesi ve bedelinin Alıcı tarafından tercih edilen ödeme yöntemi ile önceden ödenmesi gerektiği hükme bağlanmıştır. ürünün teslimatı. Herhangi bir sebeple ürün bedelinin ödenmemesi veya iptal edilmesi halinde Satıcı, ürüne ilişkin teslimat yükümlülüklerinden kurtulmuş sayılacaktır.

4.11. Ürünün hukuka aykırı ve yanlış kullanımı nedeniyle ilgili Banka ve finans kuruluşları tarafından ürün bedelinin Alıcı hesabına aktarılmaması halinde Alıcının ihmali olmaksızın yetkisiz kişilerce kredi kartı, banka kartı veya site üzerinde sunulan diğer ödeme yöntemlerinin kullanılması halinde, Alıcı, Ürünü 3 (üç) gün içerisinde Satıcıya tekrar teslim etmekle yükümlüdür.

4.12. Olumsuz hava koşulları, olağanüstü nakliye kısıtlamaları gibi mücbir sebepler nedeniyle Satıcının ürünü teslim edememesi halinde Satıcı, durumu Alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu durumlarda Alıcı sözleşmeyi feshetme veya siparişi iptal etme hakkına sahiptir. Sözleşmenin feshi halinde Satıcı, ürüne ilişkin yapılan tüm ödemeleri

'e iade etmekle yükümlüdür.

4.13. Alıcı'nın Ürün'e ilişkin cayma hakkını kullanması halinde, ürün bedeli 14 (ondört) gün içerisinde ilgili Banka'ya iade edilecektir. Kredi kartları, banka kartları ve sitede sunulan diğer ödeme yöntemleriyle yapılan bu tür ödemeler. Bu işlem sonrasında iade tutarının Alıcı hesabına yansıması tamamen Bankanın iç prosedürlerine tabi olup, Satıcının müdahale hakkı yoktur.

MADDE 5 - CAYMA HAKKI

5.1. Ürün alımına ilişkin Mesafeli Satış Sözleşmesinde tüketici, teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin, hiçbir gerekçe göstermeksizin ürünü reddetme hakkına sahiptir. hukuki veya cezai sorumluluk. Hizmet alımına ilişkin Mesafeli Satış Sözleşmesinde cayma süresi Sözleşmenin yürürlük tarihinden itibaren başlar. Cayma hakkı süresi dolmadan hizmetin ifasının başladığının tespiti halinde tüketici, hizmetin ifa tarihi itibarıyla cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılmasından kaynaklanan nakliye masrafları, ürünün Satıcının anlaşmalı Kargo Şirketi ile iade edilmesi durumunda Satıcı tarafından karşılanacaktır.

5.2. Tüketici, siparişin iptal talebini 14 gün içinde Madde 1'de belirtilen faks, telefon veya e-posta yoluyla Satıcı'ya ve ürüne iletmelidir. Mesafeli Satış Sözleşmesinin 6. Maddesi kapsamında kullanılmaması gerekmektedir. Satıcının cayma hakkı kapsamındaki iade politikası Mesafeli Satış Sözleşmesinde belirtilmiştir. Ürünün Satıcının anlaşmalı DHL kargo şirketleri dışında gönderilmesi durumunda kargo ücreti tüketiciye aittir.

Cayma hakkı kapsamında iade edilecek ürün ile birlikte aşağıda yazılı belgelerin Satıcıya iletilmesi gerekmektedir

a) Ürünün faturası ve aşağıdaki durumlarda Şirket tarafından düzenlenen Ürün iade faturası

b) İade edilen ürünlere ilişkin Form.

5.3. Ürünlerin, orijinal ambalajı ve aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış ve hasarsız olarak Satıcının iade için belirttiği adresine teslim edilmesi gerekmektedir. varsa. Satıcı, cayma hakkının kendisine bildirilmesinden itibaren 14 gün içerisinde iade edilen ürüne ilişkin yapmış olduğu tüm ödemeleri iade edecektir.

5.4. Ürünün teslimi sırasında alıcıya (tüketiciye) verilen faturanın, teslimatın garanti altına alınması için ürünle birlikte Satıcıya iade edilmesi gerekmektedir. Satıcının muhasebe kayıtlarında tutarlılık. Ayrıca ürünle birlikte iade edilecek faturanın Alıcı tarafından "iade faturası" olarak imzalanıp işaretlenmesi gerekmektedir

MADDE 6 - CAYMA HAKKINA İLİŞKİN İSTİSNALAR

Tüketici aşağıdaki ürünlerde cayma hakkını kullanamaz;

fiyatlar, tüccarın veya sağlayıcının kontrolü dışında finansal piyasadaki dalgalanmalara göre değişebilir.

kişisel istek ve ihtiyaçlar üzerine oluşturulmuştur.

bozulabilir

Paket, kaşe, bant gibi koruma araçlarının çıkarılmış olması durumunda sağlık ve hijyen açısından iade edilmesi uygun değildir.

Teslimatından sonra diğer ürünlerle birleşir ve doğası gereği ayrıştırılamaz.

Kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri gibi somut platformda sunulan, paket, pul, bant gibi koruma araçlarına sahip ürünler kaldırıldı.

Abonelik sözleşmeleri dışında, gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

Eğlence faaliyetleri, konaklama, iyi ulaşım, araç kiralama, yiyecek-içecek temini gibi yararlanılacak belirli bir tarih vardır.

Elektronik platformda yerine getirilen gayrimaddi malların veya hizmetlerin tüketiciye anında teslimi.

cayma süresi dolmadan tüketicinin onayı ile yürütmeyi başlatmış olmanız.

MADDE 7 - YÖNETİM YARGI YETKİ

Sözleşmeli ürüne ilişkin şikayet ve itirazlar ile ilgili olarak tüketicinin ikametgahı veya satın aldığı yerdeki İlçe ve İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine başvuru hakkı vardır. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her Aralık ayında belirlenen parasal sınırlamalar dahilinde işlem veya Tüketici Mahkemesi tarafından gerçekleştirilir.

Alıcı

Adı - Soyadı :

E-posta Adresi :

Tarih :